Follow by Email

Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

ala......  

Thursday, January 11, 2007

erm... baru je nak stat2 lepak kat umah... tetiba aritu surat kursus lanjutan aku sampai n aku dapat la plak.. so x dapat nak wat apa.. aku akan pergi.. sementara tggu masuk u.. beter aku masuk sana la kan.. kAN...

aku kursus kat mantin N9... kursus tu 6 bulan.. so memang dah jarang on9 la nanti kat sana... memang perkembangan dunia internet x kan tau sangat la kan..huhu

so kepada semua yg selalu contact aku.. blh mesej aku kat hp atau kat blog aku ni.. walaupun lambat.. aku akan reply punya/.... ok adios..

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 comments: to “ ala......

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster