Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

baru di 2007  

Thursday, January 04, 2007

eTerlebih dulu, aku nak ucapkan assalamualaikum n pekabo.. kepada pengunjung blog aku ni dan juga member2 yg kenal kat aku...nampaknyer sekarang aku dah abis studi aku... so dapatla la aku menghupdate blog aku ni... walaupun di carut n di kutuk kerna dek tak menghupdate blog.. aku tetap menutup telingga sehingga betul2 aku tak bz... makanyer... skrg aku agak tak bz kat rumah ni.. so aku akan menghupdate blog aku ni...

erm.. skrg ni apa story yerk? aku tak brape tau sangat la story yg melanda dunia internet ni?...maklum la.. masa kat PD dulu aku jarang sangat la nak on9.. kat sana internet mahal n masa selalu mencemburui aku.. hua hua.. so aku ada masa skrg ni.. aku nak menghupdate la dulu k...oh yer sebelum tu.. aku rasa masih belum terlambat la nak ucapkan selamat tahun baru kat u ols semua ... semoga sukses di tahun baru ni...n semoga azam tahun ni akan tercapai.. perkara2 pahit tahun lepas lupakanjer la.. dan meh ar kita wat sweet2 memori skg.. hihi..eh, sebut pasal azam tahun baru ni kan... aku dok teringat la yg aku tak de azam la.. kang klu berazam kena tunaikan la plak.. so aku juast blh terima je.. hiks..

wah.. sekarang sukenye aku.. dah habis studi n blh contineud di dunia internet n blogging ni.. mesti sentiasa di hupdate katanyer.. haha..so utk penghupdatean pertama kalinya di tahun 2007 ni.. aku akan memasukkan gambar2 n video2 kenangan di sepanjang aku study..gambar2 n video yg aku letakkan ini adalah setelah aku selected mengikut tays aku... dan, gambar2 serta vidio kenangan ni aku tujukan khas tuk member2 politech.. semoga persahaban kita semua akan kekal selamanya.. n kepada my best fren... jgn lupa aku yea... ( paham2 la sapa yg rasa aku best fren dia..) huhu

















awek2 pompom ni diambil semasa kejohanan bola sepak anjuran jabatan el..





gambar ni pulak aku ambil bersama2 member fashion show dimana kitorang dijemput untuk memperagakan pakaian melayu asli... persembahan mengambil masa 15 min dan setiap sorng memperagakan 2 jenis pakaian.. pemilihan model ini adalah berdasarkan penampilan sehari harian...


gambar ni pula di ambil sempena pembentangan projek semester akhir.... dan aku kena bentang pada kump 2 (next week) so kump 2 senang je.. tak perlu wat presentation.. just demo projek dan balik je.. but ada satu lect tu tanya soalan2 membunuh.. damd... but he nice.. myb he want we ols know about our project... i hope my resault 4.00 in project n another subject.. huhu


ni aku amik masa aku terpilih menjadi wakil kelas dlm pertandingan boling peringkat Jabatan...walaupun aku tewas dlm ketegori individu, namun ketegori berkumpulan aku tetap JUARA. tQ to my partner yg sama2 dlm menaikkan nama kelas dimata POLITEKNIK....



ni plak adalah gambar yg diambil sempena MALAM PRA GRADUAN.. dimana semua student yg mendpt pointer lebih dr 3.5 akn dianugerahkan AKJ.. so aku bernasib baik sem lepas.. dpt gak la..


gamba ni lak.. diambil sempena lawatan ke KTM komuter... seronok sangat sebab dapat duduk di tempat memandu dan tahu sistem yg digunakan... masa ni dpt tgok mcm mana nak drive komuter sebab ada train yg perlu diuji setelah di repair..


ni pulak sempena edufest di mana setiap jabatan akan menghantar wakil untuk mempamerkan projek... oleh itu... wakil dr kelas aku terpilih iaitu APAM BALIK MAKER dan SAFETY HELMET BERGERAK.. huhu..

p/s: untuk video.. klik button play untuk melihatnya dan tunggu sehingga loading selesai..



klu u ols nak tau... setiap minggu aku mesti main bowl.. tak kira sapa yg cabar aku.. or sapa yg ajak aku main... maklum la dah hobi... lagipun dengan menggunakan kelebihan yg ada.. (student pakage) agak murah sket la.. so x de hal la... oleh kerna lebih byk str8 berbanding spare.. so aku letak la video ni menunjukkan bukti.. wah.



video ni plak diambil sempena open ouse di salah satu umah lecterur ... kenangan beraya beramai2 di tambah dgn non muslim sungguh menarik skali tuk di kongsi dan rendang yang wife en ni buat sedap sangat.. umph...



ni adalah video semasa permulaan di politech... sementara menunggu lect.. adatla lepak2 kat tepi lab...



ni aku paling terharu tgok.. suke sangat kenangan mcm ni.. memang kita tak akan dpt lagi pada masa akan dtg.. klu dapat pun dah lain.. meh kita share bersama..



ni tak tahu bila diambil.. tapi yg paling best aksi2 diorunk ni...funny.. lagi2 zuraidah.. p/s zuraidah akan muncul di akhir video ini...



video ni kita akan meyaksikan keyok yok-o an si huda... sapa yg duk sekelas ngan dia paham la.. huhu .. jgn mare ye uda..


ni video semasa lect kitorg dtg ke jamuan akhir kelas... memang sporting diorng ni.. n bg markah pun ok jerk.. huhu..oleh itu aku nak ucapkan la thank kat en dolah n en helmi...lect yg lain pun tq gak.. sori x sebut nama...ramai sangat.. huhu






best sungguh tgok video ni.. memang betul2 kenangan la.. korunk semua mesti tgok yg ni... aksi jefri di babak akhir sungguh membuatkan semua org HAIRAN... nak tau.. tgok sendiri.. hiks..

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 comments: to “ baru di 2007

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster