Follow by Email

Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

raya la kan..  

Sunday, October 21, 2007

erm.. tup tup tup.. dah sampai raya la kan..so harus la story sket... sket la yek.. x yah byk2.. kejong urat tangan aku ni.. maklum lor..dah lama x post... hiks..

so... raya kali ni spt biasa n cuma bezanya.. x ke umah atuk n nenek coz kedua2nya dah x de.. so.. raya kat umah je la nih... so...agak simple.. but hepi gak la... then... raya pertama aku just pi umah sedara mara yg terdekat je... pastu raya kedua, ketiga n keempat plak.. aku beraya ke kg sblh2.. with all my org kg.. so byk tempat la gak kan.. memang tradisi kg aku buat benda mcm nih...

n.. yg uniknya,.. raya klu kat umah aku ni.. x de sangat ketupat lemang nih... yg ada adalah ayam yg di masak utuh n nasi gurih je.. ala yg mcm ayam belanda krismas tuh..hurmm.. sound like good right.. hihi... klu nak rasa.. meh la dtg uma,..lalala..

erm.. tu je la.. yg lain x tau nak citer pe ar... masukkan gambar nih dah la...

warna merah ni menjadi tema aku pd kali nih.. agak mcm x kene kan?


with my luvly mum n dad..

anak2 sedara aku ni.. pandai dah pose mcm uncle dia... lg2 yg kecik nih..


my famly overrall but not overall coz 1 abg aku x de masa nih..

    AddThis Social Bookmark Button

    Email this post


    0 comments: to “ raya la kan..

    Related Posts with Thumbnails
     

    Design by Amanda @ Blogger Buster