Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

ber bowl kembali plak...  

Friday, January 11, 2008



akum... salam pebuka bicara kali nih.. sopan betul kan.. anok spo lah neh.. hihi.. ok kali ni nak story la plak tentang bowl.. mmg dah lama x main.. maklum lah.. kat sni x ramai kaki... nanti klu dah jumpa kaki.. sure tiap2 mggu aku main.. hihik...

oh ye. perlawanan kali nih disertai oleh 2 kump yang mane.. satu kump bernama kump M, n satu lagi bernama kump K.. kump m seragam oren.. tp my group slamba je.. apa guna berseragam klu x menang kan.. hahaha... walaupun skor aku kali ni biasa je.. tp aku bangga dowh.. sebab my team menang.. n aku menang keseluruhan persoragan n kumpulan...

so kepada sesapa yg nak challenge pas ni.. blh la hubungi aku yeh... sediakan duit byk sket.. klu kalah kne blanja nati k.. hahaha... ok..pic2 kat bwh aku upload tuk tontonan bersaman pic2 adalah my new hair styel.. cantek kan.. hahahahha...


bersama botak team oren (team m) n si Kam...


si M team oren (bajet power)..


(aku masih bergaya lagi.. masih mengekalkan kejuaraan persorangan n berkumpulan.. patut dibanggakan... tgok la.. relex je gaya sang JUARA..


ko poyo je lebih.. tp ke PARIT jugak.. hahahah...

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 comments: to “ ber bowl kembali plak...

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster