Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

si M blog's  

Friday, January 04, 2008



huhu... welcome semua.. welcome 2008... wah.. nampaknya.. ni la entry aku yg 1st tuk tahun 2008 nih... entry yg blh di banggakan sebab dah berapa tahun berblog.. n masih kekal berblog... chiyuk...
    sebut plak entry pertama tuk tahun ni.. mesti lah something special kan.. klu x.. npe nak story benda x de special value bg kita... hihi.. so aku bebesar hati.. menolong mempromotekan akunya student berblog yg baru.. maklum la.. benda baru.. klu x de yang heboh x de ceritanya kan.. so memandangkan ia special.. so promosi blogs si M aku tlg kat sini... *kpd si M... ko mesti nangiskan ble baca blog nih... rasakan..
      ok.. sebut pasal si M, apa yeh.ok, dia ni seorng yang nak blaja berblog, nak tahu coding2 nih, n nak popular mcm aku kot... #popular ke aku ni? artis ker? hahaha... tp sebut je keroll, sure pengiat blog n ..... tahu akan aku.. wah... bangga kan.. hahhaha..
        ok.. berbalik kepada si M blog's.. nothing to much nak story la pasal dia... sebab posting dia x nak mula2 lagi.. just mencantekkan sahaja blog.. * si M, perlu ker canteks tp x de isi? nonsense yeh... so mulalah ber posting.. stop berediting.. at least ada sket tuk pembaca baca k...skrg ni,ni je aku blh cerita tentang si m, tentang dirinya yg dia kata kat blog dia.. dia kata k.. "nothing special.. i'm just who i am.. someone yg takder keistimewaan langsung.. yang mempunyai dua biji mata, satu hidung, satu mulut dengan pipi .. i am a normal boi..For mE FriendsHip comes FirSt..so.. when someone became their enemy.. he's my enemy als0,.. -so don't make mess with them~ anD one m0re.. i am who i aM, N0thing CoulD cHaNge Me If I diDn't WisH so... -that's all- "




        ok la yeh... kat sini je post pertama tahun baru ni.. lain kali sambung lagi.. pesanan tuk my student ni..keep it up to ur blog.. n semoga berblog... n jangan lupa posting some special to me..posting bout me or etc,.. make me proud ok... oh ye.. link blognya ni .. http://madeyzakaria.blogspot.com/ [incredible blogspot]



        AddThis Social Bookmark Button

        Email this post


        0 comments: to “ si M blog's

        Related Posts with Thumbnails
         

        Design by Amanda @ Blogger Buster