Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

sentap ngan kata2  

Thursday, July 31, 2008

aku ada kenal ngan sorunk membe ni kat fs... dah lama gak la... yg dia interested nk kawan ngan aku ni ialah hobi we ols same aitu main bowl.. then slalu gak berbls comment kat fs.. satu hari dia blk kg lah kat bp kg dia.. ada ke bran nak challenge aku bowl... kekeke aku ketawakan je dlm hati... tp aku layan je.. sebab dia rasa nak fight sangat kan...

n then.. ble next week dia balik.. we ols pe lg.. rancang tarih meet tuk fight bowl... then, b4 main bowl tu.. tgok la movie sesama... apa yg aku buat kat mvie? ala biasa la sejuk kan. paham2 lo... pastu hbis je tgok mvie. baru la start main bowl...hari ru mahal gak la main coz hari biasa.. sorunk dlm 20 hengget,,,4 game..pasal kalah menang tu aku x nk cerita kat sini.. takut dia terbaca nanti terasa...

itu x pe la.. now yg nk story ni ialah.. selps dia balik dari bp ni.. dia ada mesej aku kat fs... sentap aku baca mesejnya.. dia ckp aku terlalu manja sampai dia x espect aku mcm tu.. dia btul2 shock tgok kemanjaan aku... aku x blh wat apa la.. aku bls mesej dia.. kol dia tuk explain sampai kedit yg bru top up nak habis, pastu aku ckp dia.. aku just be my self.. n mlm tu.. aku rasa down sangat...

dia suruh mintak advise kat Bro G n tanya bro G tentang aku..ok fine.. lepas kol dia.. aku kol bro G. bro g ckp.. aku ok.. mmg manja sket.. tp ok.. n bro g ckp.. myb dia bru kenal aku sehari.. x kenal aku yg sebnarnya.. nasib ada bro G yg upkan aku blk... tq bro.. n aku dah fikir.. apa org nak kata.. biarlah.. janji aku x kata dia walau nobody perfect...aku x kan kutuk org yg aku syg.. tu jer..

harap lepas ni.. hubungan kitong semakin rapt.. da..

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 comments: to “ sentap ngan kata2

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster