Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

coment tentang pirates of caribbean  

Monday, July 17, 2006

Bukan apa tau.saja nak komen la tentang citer nih.. maklum la., 'movie bersiri' la kan KAN.. so mesti komen gitew.. aku tgok movie ni weekend ari tu ngan member. 1st2 dtg sampai kat pawagam dah lambat, then ada member nak jumpa lak.. tgok2 kat counter tiket penuh, member tak jumpa lagi. aku nekad bratur jer ar cari tiket. tgh2 bratur member yg gi saing td tak nak ikut coz ada hal nak bincang katanyer.. pasal kedai dia. so aku ckp tak per ar, go on jer coz aku tggu member lain gak.

dalam menggu member aku tefikir lak yg aku tak tanya dia td nak join tgok movie tak, aku ckp mampos nih.. nak tepon kedit habis.. aku nekad je la. sampai counter jer si gurl tu ckp tiket habis, tapi aku terangkan yg aku ada order guna internet, so dia cek. nasib baik ada lagi 3 tempat kosong yg aku book tuh, thank GOD.

then tanpa pikir panjang la.. terus bli jer tiga3 tiket tuh.. mampos klu member tak nak join. syiap bli tiket terus tenampak member aku tuh, aiyoh terus menjerit katanyer. bila aku tanya dia, tak nak join plak.. aku terus tak tahu nak wat cam ner. dia kata nak bayar blik, but aku kata tak yah la.. that my mistake kan KAn *pakai bli jer. then aku tak pikir panjang ajak member aku yg sorg td, terus paksa tgok katanyer. nasib dia nak walau tiket lebih satu. tak per ar.. next time jgn harap nak blanja tiket lagik. hiks.

ok.. berbalik kpd story td, pasal citer nih la... wah aku suka dianyer watak yg dibawakan oleh jonny depp tuh.. very2 natural gitew.. sungguh spontan, lawak2nye pun vest2 tau.. tapi satu jer la.. ending yg kureng la bg aku.. tak tau napa? erm..citer tergantung la, ingat dpat la dia tikam jantung hidup tuh, tapi.. hampeh. myb pasal 'movie bersiri' ni la.. tak saba nak tggu epsod yg seterusnya...

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster