Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

hitman : i'm 47  

Wednesday, November 28, 2007

huhuhuhu... lama dah rasanya x hupdate blog nih.. sejak nak exam ari tu ar.. yang post botak.. kira sebulan dah kot.. tah la..but.. skrg ni dah kat uma.. so dont wory la guys yeh.. akan update la sket2...




ok.. tuk post kali ni.. i nak story la sket masa aku habis exam ari tuh.. maklumlah.. nak release tension... apa lagi kuar la..mlm tu aku kuar tgok movie.. ngan budak depan bilik aku... memang dah berjanji sejak ari tu nak tgok movie berdua.. so pe lg... x peleceh la mlm tu.. pas magrib je terus gerak ke panggung...

sebelum pegi tu mmg dah janji nak tok apa n.. spe blanja ini, spe blanja itu.. jd... semua berjalan dengan lancar... seperti yg di rancang..sampai je terus bli tiket... apa citer? Hitman.. x tau sedap ke x citer nih...but bile si M ni cakap citer ni dari adaptasi game... so nak try la tgok gak..then... tiket dah bli... pe lagi.. makan half2 sebab nak collect bucket tuh.. setakat ni baru dpt 2 set la... hiks..nak tau.. dlm sempat2 makan.. sempat la maik2. gambo... ha kat bwh ni aku uploadkan gambo aku.. n gabo si M nih..meleleh kan..

suker sangat pic yg si M amik.. cute,.. hiks

si M.. dengan posenya..

ok.. berbalik kepada citer kita td.. hitman... erm.. nak bg tau ker? kang bg tau.. u ols kata dah x sedap nak tgok.. but no wonder la... memng best.. citer dia berkisah seorang budak.. yg dari kecik mmg dah di latih tuk membunuh kot... di latih giler2 lah.. then kepala dia ada code tatu... memang nampak ganaz lol..then.. bila dia dah besar.. dia di kuarkan dr pusat latihan untuk melakukan kerja membunuh... pas bunuh je dia dpt upah.. so itu je keje dia.. ni gambar budak tu di bandingkan dengan aku..

samekan...

huhu.. sme kan? then..pada satu ketika.. dia di suruh membunuh perdana menteri.. dia kata x de hal.. but dlm pada yg sama.. dia punya jalan dah di potong oleh member dia.. so dia seperti di permainkandan dia x dpt la bayaran dia bg tugasan tuh.. pe lagi.. dia terus mencari siapa dalang (org atas dia) yg sebabkan dia mcm tu lah... masa tuh la.. aksi bunuh membunuh ni byk..gadoh2 pun byk...sampai aku ada buat si M ni takut... (apa aku buat..rahsia.. paham2 lor).. hiks.. mmg best giler... klu nak tahu kesudahannya.. tgok je la k... jgn risau.. aku bg 5 star tuk movie ni... harus tgok lor..aksi si hitman aku masukkan sket2 dlm n.. ut aksi2 aku.. no.. x de... hanya kenangan... haks..*matila klu si M baca nih..


how so sweet..



habis movie je.. ktorg terus je balik.. maklum la.. dah mlm.. kang pak guard byk tanya,... n lagi pun si M nak kemas bilik dia coz esok dah nak blk kg... so blk la..n.. selas itu juga,, aku menjadi agen 47 n si M agen 48.. kitorng adalah hit Man.. hahahahaha



x cute kan muak dia bila x botak.. hak.(timothy olyphant)

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 comments: to “ hitman : i'm 47

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster