Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

hp kedua yg baru  

Sunday, December 30, 2007



aku x tau la nape aku bli hp ni? tah la... tetiba gi kedai hp.. terus je bli my 2nd new hp ni.. nokia 6500 slide.. walau pun x mahal sangat 12XX je.. tp blh la tuk jadikan my 2nd hp/... best gak function dia ni... aku aku pelik... asl aku bwk je mamat ni.. mesti something hapen yg aku rasa hairan berlaku... dulu botak aku bwk mamat ni,,.. n bli hp pun bwk mamat ni.. Si G ni mmg ada aura dia kot... tah la... tp semenjak 2 menjak ni.. we ols semakin dekat... mmg best kan klu ada kawan yang memahami... apa2 hal x susah n slamber jer..



gambar si G ni aku uploadkan kat sni.. ni masa lepak makan2 lepas penat shoping..hahaha... n satu rahsia yg ni.. si G ni ada sorng gurl rapat sangat,,.. tp stil cover2.. mcm artis la plak... @#$ ops.. jgn marah.. kang kne jual bro...



fufu



AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 comments: to “ hp kedua yg baru

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster