Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

open2 house  

Thursday, November 27, 2008

x ku sangka.. byk sangat open house pas raya tu ari,.. dah la nak diet.. tp kene mkn free plak..kikih..tp ok la.. setahun skali... kat bwh ni pic kat uma diorunk..


ni pic kat umah bro mat.. menu dia sate n kuih2.. dpt makan sket jer.. dtg pun dah lambat..kekeke
pastu ada org yg x ingat kawan.. makan mcm kat somalia..apa nak buat kan... x kisah la,,.. yg penting enjoy..


pic kedua ni kat uma wahida.. menu plak soto n mee kari.. sedap la gak.. tambah2.. kekeke
sambil mkn.. amik gambar.. pic yg ni pic dulu sblom aku membenci budak perempuan blakang aku tu..!@#$% ops


ni plak kat umah fairuz.. menu dia lak nasi ayam n nasi lemak.. dua2 aku lahapkan gak.. aku suka" nasi lemak"nya.. sedap.. part sambal tuh..hihi.. tgk la bertapa seleranya aku.. walupun depan n sebelah aku spe.. tetap x hiraukan si rusiah n awek dahari tuh..

pic ni plak kat uma kamil.. menu dia la nasi dagang n rojak.. kitong gi dlm 7-8 kete la,,.. hampir 1 kelas.. kat sini satu2nya open house yg aku gi mlm..yg lain siang..







tiga gambar kat atas tu lak open house kat uma PA aku..menu dia nasi ayam.. paling suka kuih ala2 puding roti.. sedap giler.. nak je aku habiskan... huhu.. pandai bini PA aku ni wat,,,.. lagi satu PA ni buat open house sempena dia nak gi over sea.. sambung study katanye..kekeke.. all da best..







keempat2 last pic lak open house kat uma aku ler..nak gak buat.. atas ramai permintaan.. menu pun budak2 mintak sama dr tahun lepas.. aku ada wat penambahan la.. wat soto, sate, kek coklat, puding, air buah2an and kuih2.. ramai gak yg dtg.. ye la..pamous.. ramai kenalan.. bkn shj budak kelas.. tp yg buat kelam kabut ni ialah diorunk dtg x saing.. last2 semua sesat.. penin aku nak bg direction...

diorunk pun sesat x tau nak ckp kat mne nama tempatnya..kihkih.. nasib la korunk.. tp last2 sampai gak la kan...pepepun u ols mmg hapening.. tq kerana sudi dtg n meriahkan majlis.. harap persahabatan ni kekal..amin.. oh ye.. kawin jemput dtg..kan dah tau uma aku kan..*ops..merepek pasal kawin lak.. tetiba kan..kikih



AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 comments: to “ open2 house

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster