Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

best fren story  

Friday, August 04, 2006

aku saje jer bohsan... kan.. so aku wat la entry nih.. memang aku nak story la pasal member aku nih.. sebab apa tau,... aku luv sesangat kat dia as my best fren,.. but aku tak tahu la napa aku dah kurang komunikasi ngan dia semester nih... aku tak tahu apa silapnyer n sapa yg diffrent.. but aku mcm tak nak bercakap sesangat kat dia sem ni...

klu nak di ikutkan.. sem lepas aku begitu rapat sehinggakan aku digelar like belangkas yg mana setiap aku ada dia mesti ada..study sesama, makan sesama, group sesama dan byk lagi la... erm.. aku rasa sedey lak bila teringatkan kenangan saat2 manis tuh da tak der lagi skrg... ok, berbalik pada isu kurang bercakap tadi.... aku pun tak tahu napa.. but aku rasa aku agak *j la ngan dia skrg... y? erm.. biar aku jer la yg tau.. tapi aku harap dia ok n anggap aku sama mcm sem lepas n anggap sebagai best fren 4 eva...

sekrg ni dia dah ada kehidupan yg baru n aku tgok dia lebih senang dgn kehidupan itew, so aku rasa tak nak disturb la dia nyer life.. that y la aku lose communication skek ngan dia... but aku harap kt still keep in touch k... hope u will succes in ur life.. i miss u so much as my fren yg dulu.. but... wat can i do is see what happen that will happen...

that i told him ... im understand their life now... so i hope klu dia baca this entry... dia jgn penin2 pikir the small metter prob nih... n dont say sorry to me coz u not do wrong with me... just i tak nak kacau kehidupan n kesenangan yg ko hadapi skrg...

salam manis dr kawan mu yg sentiasa mendoakan kejayaanMU..... wasalam

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


3 comments: to “ best fren story

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster