Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

menarik di bulan 8  

Saturday, August 19, 2006

aku telah menghadiri majlis graduation at PJB.. so ia mcm hadiah besday aku la plak....memang vest2 la bulan nih.... aku convo pd 15 hb & 14 ialah hari raptainya.. so untuk masa convo ni.. aku stay la kat umah member aku kau JB.memeng seronok dpt berkumpul remai setelah setahun lebih tak jumpa.... yg paling vest dpt jumpa rumit aku dulu... makin BULAT dia...bulu pun makin byak.. hiks... *matila klu dia baca.

sebelum convo tuh., mlm tuh kitorg di Jusco Tebrau... tgok movie reramai... memang vest masa tuh...tgok reramai kan KAN...memang tak kan dpt after this... citer apa tau.. Remp-iT.. sugguh tak ada morol sesangat la citer tuh... makin wat mat2 Rempitkat luar sana merempit sepeti dlm tuh...

ok.. berbalik lak pada story convo td.. pd ari convo aku terpaksa bangun awal sebab kul 7 HARUS ada kat dewan Pasir gudang...so tak leh nak lewat... sementara tunggu parent sampai.. aku bersiap la... then dah siap bertolak ke stadium n tggu parent...sampai jer terus masuk dewan n majlis pun bermula lah.... sambil tu tgok2 parent duk kat side mana... dlm pandangan tu.. tersentak plak la dgn bungga kat tangan MAk aku.. memang vest la...

selesai majlis jer.. terus kuar dewan n cari parent td... jumpa jer terus kiss MAk katanyer.. *malu tapi terharu..hiks.. then kitong pun bergambar2 n pulang jubah n amik sijil segala,.. then balik coz nak kejar masa.. nak balik PD ptg tuh gak..memang mengejar masa sebab esok pg ada kelas.. so so bz.... tapi memang vest la...

gambar2 kenangan aku letak skek sbg tatapan bersama.. hiks..


time nak raptai



after dpt jubah

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 comments: to “ menarik di bulan 8

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster