Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

2nd convo (ii)  

Tuesday, April 24, 2007

bermula... banyak la yang aku nak cerite kat sni.. tentang convocation aku... stat dari aku pergi till aku balik,,, aku nak story semua nye dlm ni n kongsi gamba2 tuk tatapan kita bersama.. wat yg mengenali ku.. ni khas tuk u ols..

bermula... dengan pergi.. time pergi.. x de problem n semua berjalan dgn lancar spt yg di rancang... bertolak dari mantin dlm 6.50 am n sampai di pd dlm 830.. sebab jam n budak2 ni lambat mcm hape tah.. nasib aku drive ok je.. sampai tepat2 pada masanye... sampai je semua org dah amil kedudukan masing2 masa kat dewan nanti.. aku berempat ni lambat sampai.. so terpaksala amik last skali...

masa raptai.. x de problem n lect pun x byk ragam.. so senang... balik je.. terus relax kat hotel yg aku book n share la ngan member2 aku... lagi pun besar.. ala apartment... plan kitorg petang tu nak main bowl la.. ramai2.. sebab da lama x fight.. maklum la.. ada yg berhajat nak kena penangan bola aku.. ahaks... memang besh.. sebab tetap x de yg dpt mengalahkan aku.. perform habis.. semua kalah saiko je.. lagi2 membe aku yg ada bola baru tu.. harap je pakai suar pendek.. stail bowling ternama.. tapi.. harapan..

nak tau x... x semua perkara yg terjadi masa 2nd convo ni.. semua nye besh2 blaka.. sedang dok hepi2.. ada juga musibah yg menimpa... 1st.. sebelum we ols gi main bowl... terjadinyer exciden depan2 mata kitorng.. depan2 kete.. betul2 mengejuzkan.. aku pun berhenti tepi.. dlm pada yg sama.. hujan turun lebat... member aku yg duk blakang.. pergi tolong n selamatkan keadaan.. we ols x tau nak buat apa... nasib ada seorg pak cik yg baik hati berhenti gak n tlg dia tuk bawak ke spital.. aku x dpat nak tlg.. kaki dia berlubang terkena besi.. ergrrrr... pemandu lori yg menghempit dia pun turut bantu.. klu tak sure aku humban india tu..

sepastu... kereta aku kena sabotaj la plak... balik2 bowl je ada yg hilang... apa dia.. lambang merz aku hilang.. waaa... waaa... x sanggup tgok merz aku tanpa lambang.. mesti ada budak2 yg kurang knowledge yg amik ni.. x pun ada membe aku yg sabotaj.. sebab ada org yg tak puas hati ngan aku mlm tu... maklum la...*vouge ... mood aku pun jd x besh mlm tu... dah la penat2 mcm tu.. hish..

pastu.. dlm pada yg sama.. member aku lak ada problem.. van dia tak ley nak stat.. nasib aku x cau dulu.. aku pada mulanya tanya la nak mkn mana.. tapi diorng ckp van x ley nak stat.. so terpaksa la cari inisiatif nak tlg...mula2nye tolak beramai2... tak hidup gak.. sampai semput dibuatnyer... then jumper ngan kete aku.. dlm 10-15 min.. tak hidup gak.. tolak lagi.. x hidup gak... yg buat susahnye lagi apa tau.. si tuan punya van ni syg sangat kat van dia ni.. sampai tinggal kat situ kejap pun x nak.. last2 ikut gak balik bersama aku..



k.. skrg kita lupakan sad2 story td.. n berbalik semula pada convocation aku... pagi tu bangun awal sebab takut terlambat.. n semua muka masa convo tu ceria je... penganugerahan berjalan ngan lancar n x sabar nak tamatkan benda ni.. tuk jumpa parent plak.. bila dah habis je.. tup2.. aku cari parent aku x jumpa2.. sebab ramai kan.. 2 , 3 kali pusing dewan.. x jumpa gak... dah la aku bwk member2 aku dr saba yg mak diorng x dtg... x jumpa gak mak aku ni... last2 jumpa bapak aku.. sorg2 dok mencari aku gak.. ahaks.. lucu kan... bersalaman n peluk diorng.. lagi2 dak saba tu.. ada yg nak menangis.. maklum la mak diorg x de kat sni.. hiks..

k la.. sampai di sini.. skrg aku nak kongsi gamba2 bersama u ols semua k..memng besh la convo kali ni.. semua dak2 kelas aku yg merangkul pingat.. samada projek terbaik n juga anugerah pengarah.. n yg best lagi.. dapat jumpa semua .. . ada yg dah nak kawin.. ada yg dah kawin.. ada yg anak dah nak 2 pun ada.. tapi still maintain kan..

acez bersama tempinainye ann..

ni masa nak masuk dewan.. tggu time je.. sebelum tu pose lol..


bersama ibu bapa tercinta..

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 comments: to “ 2nd convo (ii)

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster