Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

pondan berangan @ x malu  

Wednesday, April 11, 2007

wah wah.. gimana ya mau mulakan cerita nih... ok la.. harus ceritera gak sebab i think benda ni lawak sangat n blh la nak ketawakannya klu nak.. sure la... cerite ni memang lawak la bag aku.. jom sama2 ketawakan.. ahaks...

mcm ni.... aku td on9 seperti biasa la kat depan pc aku kan... terang2 aku masuk blog aku ari ni.. nampak la ada org anta komen kat my shout box... so aku baca... terang2 x kenal sapa yg komen tu... terus aku klik kat url.. kuar myspace dia... alangkah terperanjatnye aku.. bila tgok templete n segala isi dlm myspace dia adalah sama dgn aku punya teks.. tak ke x malu pondan tu meniru n mengcopy n paste sesuka hati ???? tanpa tukar lak tuh.. dasar x de knowlegde lansung...



ko runk ley tgok kat url tu k... tuk masuk ke myspace dia..tgok sendiri n gelakkan bersama... hiks.. klu x nampak.. nah.. aku perbesarkan url myspace dia
www.myspace.com/rudyiskandar

ok.. berbalik kepada isu sama n x de knowledge langsung nak tukar nih... *mati la.. korunk tgok pic kedua ni..



alamak.. dlm ni terang2 la plak muka dia.. sory ye tercarut lebih n x coreng muka ko dgn color hitam... x ley nak buat mcm tu... kang ko kata aku conteng arang kat muka ko kang.. beter yer pondan... aku biarkan jer muka ko kelihatan... korunk semua ley bandingkan gambar tu dgn pic kat bawah ni...


erm.. terang2 kan u ols..memng x malunye pondan ni.. bila aku tanya dia balik.. terus x nak jawab n kata try tgok sendri.. dasar...

ciri2 persamaan seterusnya aku masukkan dalam gambar kat bawah ni.. beserta carutan sekali.. wah... memang seswai la pondan ni tutup muka klu jln kat lagenda tu... bg member2 aku yg duk lagenda.. yg dulu studi kat mantin same2 aku.... klu u ols ada kat sne lagi.. klu jumpa pondan ni kat medan selera lagenda.. sure ko carut je.. carut pondan x malu.. kah kah kah..*mrasa la kau..



memng teruk la kan.... bg yg mrasa tu.. ko klu malu n nak tuka.. di persilakan.. n klu muka ko memang x malu n blh di gelakkan.. juga silakan.... ahak...


TAMBAHAN

kah kah kah.. sekanrg ni.. dia dah membetulkan benda tu sket kat blog dia.. tapi masih ada ciri2 blog aku yg dia tak perasan.. like ejaan my frenz.. sama betul mcm my blog kan kan... then bila dia dah membetulkan.. terus je dia mencarut n memburukkan aku... bodoh betul kan.. kurang knowledge langsung... terang2 la kan.. klu dah salah mesti nak betulkan.. tapi menafikan benda tu.. x mengaku konon n ckp aku impose.. hey aku ada master copy la.. n aku print skrin ye.. x de yang aku impose.. terang2 la dia memburukkan lagi perangainya n muka dia... tambah tebal la mekap dia kan... pasti muka dia tambah org cop x malu... klu canteks x pe.. ni x... dah la salah.. xmengaku.. then menyalahkan balik.. terang2 muka x malu... n memburukkan lagi air muka dia kan.. k an
ni bukti gambar dia update...



kah kah kah..... mari ramai2 berdekah..

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 comments: to “ pondan berangan @ x malu

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster