Follow by Email

Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

2nd convo  

Monday, April 16, 2007

tahniah.. tahniah.. tahniah aku ucapkan kat diri ku ini.. *perasan kan.. tapi x pe la.. sapa nak ckp tahniah kat diri kita klu bukan diri kita.. kan KAN.. oh ye.. ucapan ni khas utk majlis convocation kali kedua aku.. so kali ni aku akan greg la... walau pun dip je.. tapi aku harus berbangga dengan pencapaian setakat ni...niat aku bukan setakat dip je.. aku akan tambahkan lagi akunye tahap pelajaran.. tinggal tggu masa je...

oh ye.. bercakap pasal convo nanti.. aku akan menginap di hotel berdekatan untuk menjimatkan waktu aku., klu tak jauh sey... aku dah palan 4 org satu tempat.. (mcm apartment la) ada 2 katil n 1 ruang tamu... agak mewah tu.. hiks.. story selebihnya pasal convo ni akan aku ceritekan selepas aku pergi nanti.. n yang pasti.. gamba2 menarik untuk dikongsi bersama aku akan upload dlm ni...


video ni adalah gimik n penambah semangat.. c k..


AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 comments: to “ 2nd convo

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster