Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

mendulang la Emas  

Thursday, December 27, 2007

hurm.. npe baru nak post mendulang? padahal story nih dah lama dah kan.. dah x hevoc mcm dlu2... tp tu la kan,,, mmg nak post sebab mmg menarik benda ni.. bukan dlu x nak post,... tp bz lo... bz cikcur.. blh? hiks

ok. y aku masukkan this story untuk entry aku? x tau la.. tp nak story nih.. teruskan la baca k,... Hehe.. gini dia storynye.. 1st aku amik la my anak sedara kat asrama penuh dia kat mersing... sokat situ la kebetulan nak tgok benda mendulang emas ni... memandangkan story ni hevoc kan.. hihi

ok... mmg ramai la yang dtg kesana.. ada yg sampai berkampung... pelik tgok gelagat org ramai yang kesana.. kitorg dtg just nak tgok je.. hihi,...yang peliknya.. npe baru ada emas? dulu x de ke? menurut org2 tempatan yang aku temuramah berkata, emas ni dulu pun mmg ada.. dia mcm musim2 gitew.. cth ada org jumpa skali.. maka ramailah org lain nak juga... ble emas dah sikit.. ha.. org x ramai la.. begitulah sebaliknya.. so x nampak pelik la...

emas yang di jumpai ni bukannya sebesar duit 10 sen... tp sebesar butir pasir 0.001 gram.. sangat kecik.. so nak dpt benda ni bukan senang actually... kne ada semangat yg kuat n tenaga yg cukup,.. sebab nak korek dlm2 n nak mendulang lg.. perlukan kemahiran yang tggi tuh... klu x.. x dpt pape.. hampeh je.. kan.. so kat sni aku selet2kan pic yang aku amik... hihi







AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 comments: to “ mendulang la Emas

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster