Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

new yer lagi  

Friday, December 28, 2007

ha.. kali ni aku mesti post awal.. apa x nya.. kang ble kuliah dah byk start mesti nanti aku x sempat nak post new yer nih... sebut pasal ni.. dengar2 membe2 tempat study lama nak buat gath kat kl n sambut new yer kat sne.. nampak mcm menarik... tapi tu la.. x tau lagi kesahihannya.. n aku pun problem gak kat sne nanti.. nak stay mne pun x tau la plak.. hehehe...

n.. sebut pasal new yer lagi.. apa yeh azam korunk semua tahun nih? jawab la kat shout box tepi tuh.. blh la aku tahu sket2 :p... klu akunya... aku 1st nak succes dlm bisness aku yg semakin +ve ni n aku nak succes in study aku... aku nak scorer dua2 skali... aku nak jadi JUTAWAN YG CEMERLANG..amin... so.. aku kne buat betul2 tuk succes in 2008 ni...

2008.. melihat angka ni mmg menarik plak kan.. tambahan hujungnya 8, mmg diminati dikalangan kaum cina.. so aku rasa.. tahun baru ni.. mesti namanpakkan seribu erti buat kita semua... berusaha!!!

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 comments: to “ new yer lagi

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster