Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

abang castello  

Saturday, December 31, 2005

hari ni aku nak letak apa yer yang best... erm... oh yer aku kan kuar tadi.. so aku blh la cerita kat sini... hari ni aku kuar la gi bandar.. ngan membe aku.. kali ni aku bertiga.. aku kuar ni bukan apa.. aku nak habiskan hari terakhir tahun ni tuk jln2... heheh.. aku tak tahu nak buat apa kat banda.. so aku gi la tgok wayang citer castello.. korunk dah tgok lom... best giler citer ni, aksi2nye sungguh hebat dan extream ... aku terpegun filem melayu blh buat aksi mcm ni.. jln ceritanyer menarik gak la... tapi ending dia.. si hero perkasa tu mati.. sian jer..

mamber aku tak puas hati dgn ending ni n masa 5 minit sebelum tamat tu dia kata hero nyer hidup balik last2 tak.. aku berdekahkan dia.. dia kata tak bestnyer hero mati... aku yor kan jer la.. Lepas tgok wayang aku gi salon buat rambut n gi shoping sikit2.. akhirnye aku beli gak cermin mata yang aku servey minggu lepas... best giler.. yang buat best lagi satu apa tau.. hari ni kuar tak yah modal duit makan coz member aku ada dpt 3 vaucer KFC so aku apa lagi terus tukar vaucer tu la.. makan sampai tak hengat.. kenyang giler... best betul la hari terakhir aku tahun 2005 ni... semua happy ending gitew..

ok la ni antara gambar yang aku ambik td, maap la dres up biasa jer.. aku hari ni tak tahu nak pakai apa.. so aku pakai ala2 japanise gitew.(yang nampakkan japanise ni apa tau.. aku pakai souvenir jacket from japan ni tau.. limited lak tue...)


ni pic rambut baru aku... ok tak guys??


ni lak bergaya ngan souvenir jacket ngan cermin mata baru ni... hehe


ok nak balik dah.. da...



AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 comments: to “ abang castello

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster