Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

tak tahu  

Wednesday, December 21, 2005

erhm.......sebanarnya aku bukan tahu sangat nak buat blog ni....just suka2 sign in jerk..buat2 ada...tapi bak kata yaseer aka darklighter (kembarnyer lee) dia suruh aku buat story sikit2..jgn citer pasal fact jer...aku tak tahu la nak story apa..coz aku ni tak ada story..asik kat depan pc jer la..keluar pun jarang2...klu nak story tgok wayang tu semua kat blog korunk dah ada...erm..aku try la story yerk...tapi apa yerk...bg la pandangan nak buat blog ni biar best..blh kan...tq...
oh yer..hampir terlupa lak aku kat korunk yang tolong aku edit sikit2 blog aku ni..walaupun susah utk diperkatakan melalui internet..tapi still blh jer..tq u oll yang tlg...(nak sebut ker yang tlg???) ok la aku sebut yang tlg wat blog aku setakat ni....yaseer kot, adam dyrx aka estee , arezeo lom lagi, rizdlan pun baru nak mintak tlg..n yus gemuk dia kata mlm ni...haks2.. apa2 pun thank u oll yang tlg n yang tak tlg...thank cos sudi tgok blog ni n drop2 la mesej or comment k...

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 comments: to “ tak tahu

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster