Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

betul ker ha????  

Wednesday, December 21, 2005

herm..mcm mana nak mulakan yerk..ok la..tadi siang aku ada dpt mesej kat myspace n promote benda nih kat aku..so aku tak tahu la benda2 mcm ni betul or tak.. berkesan or tak..tak tahu la...tapi modalnye sikit jer katanya...tapi aku still confius n klu blh nakkan pendapat korunk2 yang ada pengalaman tentang benda2 mcm ni...klu betul blh la aku join nanti..mana tahu kaya ...ahaks2.. klu korng nak tahu lebih lanjut korunk klik la kat link tu...aku pun tak pandai nak story panjang2.. kang kena sentap dek owner web tu..heheh






KliK di sini untuk join Sistem Matrix Bulanan RM10

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 comments: to “ betul ker ha????

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster