Follow by Email

Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

jokes  

Monday, December 19, 2005

GEAR SATU

Di sebuah bengkel membaiki motosikal milik Ah Seng.

Pak cik : Ah Seng, hang tolong tgok motor aku. Aku baru beli bulan lepas, dah rosak.
Ah Seng : Aiyaa..ini balu punya motorsikal, sudah kasi losak ka?
Pak cik : ya la, Ah Seng. Talak guna punya tauke kedai jual motor. Dia bikin tipu la Ah Seng.
Ah Seng : Kenapa lu kata itu macam?
Pak Cik : ini motor ada 4 gear, baru satu bulan aku guna GEAR SATU dah rosak.
Ah Seng : kenapa lu guna satu gear sahaja?
Pak cik : hang nak tipu aku jugak ke…? Kalau guna semua gear nanti semua gear akan rosak. Jd aku guna satu gear je sebulan…
Ah Seng : Guna satu gear saja satu bulan ka..?
Pak cik : ya la.. pergi baiki gear satu dulu, gear dua aku nak guna tahun depan..

BAYARAN ANSURAN

Ada sepasang kekasih yang dah bercinta sejak di bangku sekolah lagi. Satu hari si gadis terlibat dalam satu kemalangan jalan raya yang menyebabkan dia kehilangan banyak darah. Oleh kerana saying yang teramat sangat dengan kekasihnya, si jejaka ini pun terus mendermakan banyak darah kepada kekasihnya.

Setahun selepas kejadian itu, si gadis ini telah berkenalan dengan seorang lelaki macho dan dia terus jatuh cinta dengan mamat itu. Apa lagi, si gadis ini pun putuskanlah hubungan dia dengan si jejaka yang lama itu. Si jejaka punya la geram, dan dia berkata “ tak kenang budi punya awek!! Bagi balik darah yang aku derma kat kau tahun lalu!!”

Si gadis yang sedang dating bulan, membalingkan tuala wanitanya ke arah “dudanya” dan berkata, “ Nah, aku bayar ansuran tiap-tiap bulan!!!”

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 comments: to “ jokes

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster