Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

king kong  

Friday, December 23, 2005

hari tu aku tgok kingkong....sorang2 jer..tak ada yang nak teman...kan im single...tak ada yang nak la katakan..haks2..aku beratur panjang sey masa beli tiket ni..cos ramai org lak hari tu..tak sangka..citer ni masih hangat lagi walau dah lama gak kat cinema...aku dlm hati masa beratur asik duk berdoa sambil mengutuk..(blh campur ker) apa tak nya, aku beratu dah la lambat..si jg kounter tu lagi lembab..dah la ramai org...berdoa biar dpt tiket n kutuk pasal lambat..kuang2.. setan siot...pastu bila sampai di kounter aku tanya ada tiket lagi tak..dia kata ada.. (nak apa en, semua ada..king kong ada tapi tinggal depan sekali,baik punya cilok pun ada lagi...u nak cerita apa?).. aku pun cakap kat dia king kong tak ada lagi ker yang belakang,,,aku sorng jer nih... bila dia cek betul2 sekali ada...aku bersorak sambil bergembira (dlm ati la) pastu aku order tiket tu n beli...sambil2 tu aku sempat sentap tukang jual tu..aku tanya dia...baru kerja sini ker??? dia kata yer..aku apa lagi..sentap terus 'patut la lembab' dia tersengeh mcm beruk mak nyeh..'matilah kau' ...aku pun lega la dapt sentap si penjual tu...

lepas je beli tiket aku round2 sekejap n tgok2 barang2 tuk shoping la... ok stop bahagian tu...bahagian the movie lak ni...aku nak citer..ni bg aku la..klu bg korunk aku ,no komen...bab citer ni aku kurang suka la ngan jln citer dia... tak menarik sangat n mcm filem2 yang dulu2 gitew...tapi aksi dia semua best2...aku suka sangat aksi masa kat kawasan terpencil kat king kong nye hometown tu semua penuh cabaran n advanture suker giler..sampai ternganga aku (tipu je) tgok aksi2 yang best tu....satu lagi aksi yang aku suka,masa kat dalam kapal layar tu..ann dgn *** membuat aksi yang cukup diminati semua org...aksi yang cukup menghornykan gitew...hehe... pasal director lak yang sibuk ngan dianyer filem tu aku cukup marah n tension tgok dia...muka dah la mcm cibai p/s celanat malah membohsankan..asik2 pentingkan diri jer..dia la yang buat semua org jumpa benda2 ni n menyebabkan ramai terkorban masa kat hometown king kong tue...pastu dia blh bawak lak king kong tu ke bandar n sebabkan huru hara kat bandar tu dan lepas tu sebabkan king kong tu mati..tak mcm syial kan ... aku cukup hangin ngan director tu...pastu dia blh tak kena tangkap ngan polis pasal dia buat semua ni n akhir2 sekali dia ckp apa tau... " king kong mati bukan pasal kena tembak, tapi mati dengan kecantikan seorang gadis"...dia ckp mcm tu...bengong betul...klu dia tak bawak king kong tu ke bandaraya..sure masih hidup.. ending yang tak best... tapi aku puji dia punya aksi n sound effect ..best giler... hehe.. bg aku la..aku bg 8 bintang dr 10..korunk la mcm mana??? ni semua akunyer pendapat tau..jgn nak pikir lain2 k..semua ada pendapat sendiri.. korunk bg bapa bintang???

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 comments: to “ king kong

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster