Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

hari pendaftaran di PD  

Tuesday, January 17, 2006

Hari ni aku tak tahu la tapi ni la hari pertama aku menjejakkan kaki ker politeknik PD (tempat aku studi sekarag) untuk proses pendaftaran pelajar baru... aku gi dafta tadi dengan house mate aku jer (seramai 6 org) coz my parent dah balik semalam, so diorng tak dapat hantar la hari ni,,,...

Oleh kerana nak dafta, hari ni aku bangun awal.. so aku senang la nanti tak kelam kabut... maklumla ramai orng nak dafta kan nanti, tu yang malas nak tunggu lama tue... sampai jer poli td aku terus gi kaunter pertanyaan n isi borng2 berkaitan... huhu leceh gak yer ak isi sana, isi sini, mcm apa tah... tapi tak per..

Bila masuk dewan jer, aku terus gi kaunter seterusnyer dan tunggu giliran untuk mendafta... lama gak la dalam dewan ni coz org ramai n no giliran tak sampai lagi,.... apa yang best hari ni apa tau.. semua yang aku teka tepat n no giliran aku dapat pun ok jer beb... mula2 aku teka dapat kaunter 8 (kebetulan tepat dapat kaunter tu) huhu tepat katanyer... pastu aku gi dafta la kat kaunter tu.. n dia bg aku no matriks kira ok gak la.. (hujungnya 818) kira best la... tak tahu napa aku dpt semua cantik hari ni... ada hikmah atau sebaliknyer.. aku pun cuak sey...


Pastu lepas satle dafta jer aku terus gi round2 satu poli ngan bebudak umah semua coz nak tahu tempat n jabatan aku kat sana nanti, so senang la aku nak gi mana2 nanti klu tempat dah tahu... (penat gak la round satu poli.. mana tajknye.. besar beb...) huhu ..lepas dah penat aku pun balik la... tu la hari pertama aku kat poli ni....

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 comments: to “ hari pendaftaran di PD

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster