Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

kisah semalam  

Friday, January 13, 2006

1st aku nak maap la coz aku baru update hari ni.. pada hal ni kisah semalam...tapi tak pe.. it still ok... erm.. aku nak mula pun tak tahu... tapi tak per... semalam aku gi kuar2 la, jalan2 sambil bershoping .. so aku tak ajak sesapa aku terus nekad gi sorng... aku shoping ni bukannye apa... aku beli barang2 ni tuk aku mulakan hidup baru (hidup baru ker??) utk sambung blaja kat PD nanti .. so banyak la barang yang nak dibeli dan desediakan... tu sebab la gi shoping....

masa aku sampai kat summit jer aku terus gi GSC tuk beli tiket wayang, citer yang aku tgok semalam citer "The Fog" lakonan hero fevret aku.. Tom Welling.. citer ni citer seram n sebab ada hero fevret aku teruja sangat nak tgok.. huhu.. best giler... tapi masa tgok movie ni...tetiba jer screen gelap n cerita terputus.. aku pun mula tension n bengang la... (potong stim) habis gelap gelita satu panggung... yang couple suka la coz dpt romen2.. klu yang single mcm aku ni (tak ada yang nak) dah terbodo dlm tue...tapi dalm 10 minit lepas tu... citer sambung semula n aku tgok la sampai abis..best citer ni...

lepas habis jer aku terus gi shoping barang2 groming n memacam lagi la... underware pun beli baru.. ops (perluker cakap?) huhu ... best giler shoping barang bayak2 ni.... sampai duit yang aku pau org tua aku hari tu habis terus... balik pun rasa happy jer...oh yer.. masa dlm perjalanan balik tu, aku tied sangat tau... nyaris2 aku tertido n excident (betul ker ejaan ni) n nak masuk parit dah.. tak tahu la napa blh mcm tu.. dah 2 kali aku nak excident mcm tu.. nasib ajal lom sampai.. huhu..

sampai jer rumah aku terus jer dinner n membaringkan badan aku kat katil ... aku pun terlelap sampai kul 11 lebih la.. pastu aku tak tahan satu hari tak on9 so aku terus gi on9..on92 jer terus yaseer aka darklighter invite aku masuk conf dani_achiks n adam dryx terus tanya aku napa on9 lambat.. aku cakap aku tied.. adam pun paham pasal aku nak gi PD kan pasni... tq adam... (apa aku merepek ni) mlm tu aku terus on9 sampai kul 4 n bangun td dlm kul 11.30.. huhu...

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 comments: to “ kisah semalam

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster