Follow by Email

Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

huhu raya lagi la...  

Sunday, January 08, 2006

erm... tup2 tup jer dah nak raya lagi yerk.. raya aidilfitri hari tue pun masih terasa lagi dah nak sambut raya haji lak... bestnyer... pastu raya tahun ni dapat sambut kat kampung lak tu... yea.. best2..korunk lak beraya kat mana??? dpt sambut raya ker tak?? klu dpt bagus lor.. klu tak dpt tue jgn sedeih sey... lain kali blh sambutkan.. insya Allah klu dipanjangkan umo...


ha lagi satu ..lupa lak den... korunk korban apa ha tahun ni?? aku korban ayam jerk... lembu n kambing mahal lor... ekonomi aku pun kureng ni.. tak blh nak buat korban.. (ayam boleh buat korban ker??) ttteeettttt...


eh...nak ucap selamat hari raya aidiladha aka korban la kat u oll semua.. semoga bergembira la n sambut la berpada2 k.. ingat la kat aku masa sambut tu yerk.. ok selamat hari raye..... huhu

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


1 comments: to “ huhu raya lagi la...

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster