Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

kisah pondan tak siap  

Wednesday, January 18, 2006

aku tak tahu apa la nak citer pasal pondan tak siap yang tak sedar diri tu... aku bukan takut ngan dia but aku malas la nak layan org yang tak sedar diri ni.. makin dilayan makin menghanjengkan dirinyer... mati la kau...

kat sini aku nak terima kasih kat sesapa yang tlg aku n bg tahu yang si pondan tak siap tu tak harus ditakutkan... aku akan ignore pondan kertu tu sampai bila2 n pasni aku tak kan layan dia yang semakin menghanjengkan dirinyer tu...

ermm.. aku pun dah nak sambung studi balik, so aku tak mo la melayan org tak betul... anyway thank u ols... ok da..

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


1 comments: to “ kisah pondan tak siap

  • ADam Dryx
    10:34 pm  

    Keroll....

    Adam doakan u study elok2 sampai berjaya yer.... kat PD tu banyak godaan... jangan pulak nanti nak drag pulak kat sana...

    Susah lak nanti kalau ada aduan dibuat ...tak pasal2 kena tindakan displin... silap2 merasalah berpindah ke Sri iskandar lak nanti.... eh!! Sri Iskandar lah pulak!!!

    Hahhahaha!!

    Anyway, Adam always arround for you...thats what friends are for!

    ADam

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster