Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

last post sebelum gi PD  

Sunday, January 15, 2006

err.. hampir terlupa lak aku.. mlm ni dah la malm last aku.. lupa la nak buat post utk mlm terakhir aku kat umah ni sebelum gi sambung blaja kat PD nanti.. aku sesaja je la buat post ni.. untuk bagi tahu u ols yang aku dah dapat sambung studi n pasni aku jarang on9.. so aku mesti miss kat semua...

klu korunk ada tingal mesej or something like that kat blog aku or myspce or apa2 la.. aku akan try balas la yer.. walau lambat korunk jgn marah la ye beb.. mana tahu aku sibuk.. huhu..aku akan try la tuk on9 kat sana nanti... myb sekali dlm seminggu kot... (tak tahu la.. tgok keadaan).

oh yer.. lagi satu, klu korunk ada event or apa2 la yang membuatkan korunk gi PD korunk bg tahu la aku yer.. mana tahu blh jumpa or apa2 la...klu nak jumpa la.. klu tak, aku tak kisah.. im ok jer.. ok la.. myb post seterusnyer aku sambung bila aku kat sana nanti.. aku akan try to update dari masa kesemasa.. (tgok kebusyan) huhu..

korunk doakan aku berjaya k... n aku harap korunk sukses dlm kehidupan ni k.. da...

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 comments: to “ last post sebelum gi PD

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster