Follow by Email

Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

hari pertama di PD  

Monday, January 16, 2006

huh.. tak sangka aku dah sampai PD gak ... tak perasan.. walaupun suasana lain.. tapi aku tetap ok.. huhu.. kat sini best gak la... dekat ngan pantai.. but nanti aku gelap la ..huhu

perjalanan aku td kira2 2 jam lebih la dari umah kat kg tu... kira tak jauh la... aku bertolok kira2 jam 11 n samapai kira2 jam 2.30 ptg... sepanjang perjalanan aku tidor jer coz pening kepala la... tak tahu kenapa... tetiba sedar dr bangun jer dah sampai PD.. cepat betul..

hari ni adalah hari pertama aku kat PD ni.. so aku nak jln2 la n esok dah tak blh coz dah stat dafta n class.. so tak blh nak menghiburkan diri dlm dunia on9 setiap hari.. tapi aku akan try.. cc kat sini dekat but ada mahal sikit..huhu

ok la semua gtg la.. aku nak gi makan sat lagi... member dah panggil lor.. esok aku sambung post lagi utk akunyer proses pendaftaran kat PD nanti.. ok da..

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


14 comments: to “ hari pertama di PD

  • divaproisis
    2:30 am  

    hanjeng ... babi ... awas u yer ...

    poli pd tu tak jauh macam sy blk rumah jer dri perak .... awas u yer .... mulut sial .... u dpt ler surat peguam atas keslahan u menghina i ... ramai sanggup jd saksi i ... u tunggu sajer lah.... hanjeng ... hadek2 konon .... u look and see

  • divaproisis
    2:30 am  

    hanjeng ... babi ... awas u yer ...

    poli pd tu tak jauh macam sy blk rumah jer dri perak .... awas u yer .... mulut sial .... u dpt ler surat peguam atas keslahan u menghina i ... ramai sanggup jd saksi i ... u tunggu sajer lah.... hanjeng ... hadek2 konon .... u look and see

  • divaproisis
    2:31 am  

    hanjeng ... babi ... awas u yer ...

    poli pd tu tak jauh macam sy blk rumah jer dri perak .... awas u yer .... mulut sial .... u dpt ler surat peguam atas keslahan u menghina i ... ramai sanggup jd saksi i ... u tunggu sajer lah.... hanjeng ... hadek2 konon .... u look and see

  • divaproisis
    2:32 am  

    hanjeng ... babi ... awas u yer ...

    poli pd tu tak jauh macam sy blk rumah jer dri perak .... awas u yer .... mulut sial .... u dpt ler surat peguam atas keslahan u menghina i ... ramai sanggup jd saksi i ... u tunggu sajer lah.... hanjeng ... hadek2 konon .... u look and see

  • divaproisis
    2:32 am  

    hanjeng ... babi ... awas u yer ...

    poli pd tu tak jauh macam sy blk rumah jer dri perak .... awas u yer .... mulut sial .... u dpt ler surat peguam atas keslahan u menghina i ... ramai sanggup jd saksi i ... u tunggu sajer lah.... hanjeng ... hadek2 konon .... u look and see

  • divaproisis
    2:32 am  

    hanjeng ... babi ... awas u yer ...

    poli pd tu tak jauh macam sy blk rumah jer dri perak .... awas u yer .... mulut sial .... u dpt ler surat peguam atas keslahan u menghina i ... ramai sanggup jd saksi i ... u tunggu sajer lah.... hanjeng ... hadek2 konon .... u look and see

  • divaproisis
    2:33 am  

    hanjeng ... babi ... awas u yer ...

    poli pd tu tak jauh macam sy blk rumah jer dri perak .... awas u yer .... mulut sial .... u dpt ler surat peguam atas keslahan u menghina i ... ramai sanggup jd saksi i ... u tunggu sajer lah.... hanjeng ... hadek2 konon .... u look and see

  • divaproisis
    2:33 am  

    hanjeng ... babi ... awas u yer ...

    poli pd tu tak jauh macam sy blk rumah jer dri perak .... awas u yer .... mulut sial .... u dpt ler surat peguam atas keslahan u menghina i ... ramai sanggup jd saksi i ... u tunggu sajer lah.... hanjeng ... hadek2 konon .... u look and see

  • divaproisis
    2:34 am  

    hanjeng ... babi ... awas u yer ...

    poli pd tu tak jauh macam sy blk rumah jer dri perak .... awas u yer .... mulut sial .... u dpt ler surat peguam atas keslahan u menghina i ... ramai sanggup jd saksi i ... u tunggu sajer lah.... hanjeng ... hadek2 konon .... u look and see

  • divaproisis
    2:34 am  

    hanjeng ... babi ... awas u yer ...

    poli pd tu tak jauh macam sy blk rumah jer dri perak .... awas u yer .... mulut sial .... u dpt ler surat peguam atas keslahan u menghina i ... ramai sanggup jd saksi i ... u tunggu sajer lah.... hanjeng ... hadek2 konon .... u look and see

  • Adam Dryx
    3:40 am  

    Ya Allah!!!

    Itulah...dah elok2 dijadikan manusia..tetap jugak nak jadi binatang kan??

    Dah tak der tempat lain nak menyalak jugak kat sini....

    Kot yer pun Isis, gi lah belajar elok2 dulu...kang kena buang dari Sri iskandar tu kang dah susah... menghabiskan duit mak ayah jugak.... tapi elok lah...esok2 mak ayah ko tak ngaku anak, ramai gak yg tepuk tangan...hahahha!!

    Keroll, jgn layan jer...penant nyalak kang berhenti la pondan tak siap nie... makin dilayan makin menjadi nanti... hehehe!!

    Nice posting... nanti online YM, private ngan Adam... adam organise piknik gi PD nanti...

    Take care and study elok2..jangan jadi macam Isis yg kena buang dari Uitm shah alam nie...buat malu mak ayah je.... heheheh!!

    ADam

  • Wan1One
    4:00 pm  

    This comment has been removed by a blog administrator.

  • Wan1One
    4:01 pm  

    This comment has been removed by a blog administrator.

  • Wan1One
    9:39 pm  

    Keroll, walau pun kita ni kekadang selalu gaduh. Kita tetap senagi Kawan. i Will support whatever u do. Ok

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster