Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

membetulkan statement yang tak betul  

Saturday, January 28, 2006

aku tak tahu mcm mana nak terangkan la kat sorang ni.. tapi aku terpaksa terangkan gak coz nak bg tahu kat dia supaya paham sebab dia ni tak paham2 n mcm hanjeng lol...
gini citernyer, hari tu aku ada invite semua org tuk join masuk @ add aku dlm frend list kat friendster.. so aku add la to many (terus ramai) termasuk semua org dlm yahoo list aku...

pastu bila aku sedar, aku telah TERadd seseorg ni lak... aku tak perasan la pulak.. sebab ramai sangat n aku pun confius dgn nama dia yang sering berubah2 tu.. byk nama samada nama laki dia atau nama pompuan dia... aku tak nak sebut la nama dia sebab jg hati dia coz klu tak dia nak menyalak jer kat tag board n comment aku mcm hanjeng, tak kohser nak melayan...terang2an la si mulut jahat dia tu.. hiks.

oleh kerana telah TERadd so aku tak blh nak buat apa2.. sampai dia post someting kat blog dia.. aku pun baca la selepas dapat tahu dr seseorg yang baik hati bg tahu kat aku tentang hal ni...so untuk aku membetulkan statement itu,aku buat post kat sini..cos terang2 la aku tak terhegeh2 spt yang dia ckp kat blog dia tu.. klu aku tahu aku TERadd nama dia cepat2 aku cancel kan coz tak hengin aku jd frend list dia.. jijiks sey.. (paham2 la yer..)

ni la sebahagian statement yang ada kat blog dia...


Image hosting by Photobucket

ni pulak gambar2 member2 yahoo aku yang except member kat friendster...

Image hosting by Photobucket

dan ni pulak invite yang tak kesampaian.. sending failed katanyer...


Image hosting by Photobucket
org itu ternag2 la aku tak terhegeh2 nak invite sesuka hati k.. tq

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster