Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

medical check-up  

Friday, January 06, 2006

hari tu aku ada gi banda.. nak sattle aku nyer proses kemasukkan tuk gi PD nanti so aku pun buat la semua urusan tu dlm 1 hari tu... aku buat bank-in, medical check-up dan urusan lain... erm yang aku nak story kat sini ialah masa aku buat medical check-up ni.. masa buta ni... si doktor ni ponpuan tau...nasib dia tak cek ** aku.. klu tak??? huhu...mula2 dia suruh timbang n pastu dia ukur tinggi aku ...aku paling tak puas hati bila si doctor tu check akunyer ketinggian... dia ukur salah sey..mcm mana tah dia ukur...jauh giler dr tinggi aku yang sblm ni...pastu dia cek mata... byk gak la perkataan yang dia tunjuk aku ckp salah..tapi aku buat bodo jerk... tgh lalok...pasal tinggi tu, aku pun tak puas hati... balik umah jer aku terus ukur sendiri n betulkan..huhu itu jer... ;-P

p/s lepas geram di blog

*lalok = tgh sedap

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 comments: to “ medical check-up

Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster