Follow by Email

Followers

BoNjOUr...

untuk tempahan product : +60137145668 @};-
RM40 AJE! cepat!!!

selected movie 4 my holidays  

Sunday, January 29, 2006

erm... sempena raya cina ni.. aku dpat la cuti seminggu untuk aku rehat.. cuti semester pertama katanyer... so apa lagi.. aku gi la balik kampung.... erm.. sempena kat kampung ni.. aku nak habiskan minggu cuti aku ni tuk aku tgok movie n agenda lain... so... aku ada pilih beberapa movie tuk aku tgok semasa holiday ni...

pertama,filem buli balik...



aku tgok filem ni mcm best jer.. so aku nak gi tgok la.. huhu... tak sangka yer,... si afdlin baru kuarkan filem baik punya cilok... dah kuarkan movie lain... best2.. tuk malumat lanjut tentang filem ni.. visit url ni http://www.filemkita.com/filem/b/buli_balik_01.html

kedua,filem fearless lakonan
jet li



filem ni pun best punya coz aksi2 jet li mesti mavelous katakan... harus tgok movie2 ni...

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


Related Posts with Thumbnails
 

Design by Amanda @ Blogger Buster